Poznański zespół udanie zadebiutował w europejskich pucharach z nowym sponsorem na koszulkach – firmą Superbet. Zeszłoroczny ćwierćfinalista Ligi Konferencji Europy w pierwszym meczu na własnym stadionie pokonał 3-1 litewski zespół Żalgiris Kowno. W kolejnym meczu na wyjeździe zamiast logo sponsora na froncie pojawi się logo stowarzyszenia CukierAsy.
CukierAsy znowu na froncie koszulek Lecha!
CukierAsy to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą, którego głównym zadaniem jest wsparcie dzieci chorych na nieuleczalną chorobę, jaką jest cukrzyca typu 1. Stowarzyszenie jest również organizatorem największej w Europie imprezy piłkarskiej dla dzieci z cukrzycą – Czerwonej Kartki dla Cukrzycy, która odbywa się co roku w Suchym Lesie k. Poznania.
Logo stowarzyszenia pojawia się podczas wyjazdowych meczów Lecha Poznań w europejskich pucharach. Współpraca została przedłużona i CukierAsy będą pojawiać się w miejscu sponsora strategicznego we wszystkich meczach wyjazdowych fazy eliminacyjnej Ligi Konferencji Europy.
– Zdecydowaliśmy, że w najbliższych wyjazdowych meczach eliminacji europejskich pucharów na koszulkach Lecha pozostanie logotyp CukierAsów. Cieszymy się, że możemy wspierać tę inicjatywę i promować ją w spotkaniach, w których z uwagi na obostrzenia prawne nie możemy prezentować naszego logotypu. Oprócz udostepnienia miejsca na froncie koszulki Lecha rzuciliśmy specjalne wyzwanie kibicom. W pierwszym meczu eliminacji przez stadion przeszła meksykańska „Fala dobra” Superbet, dzięki której RAZEM zebraliśmy kolejne pieniądze na wsparcie fundacji – wyjaśnia Łukasz Seweryniak, prezes Superbet.
ZOBACZ: Kiedy gra Lech
Podczas przerwy pierwszego meczu eliminacyjnego między Lechem a Żalgirisem Kowno przez stadion w Poznaniu przeszła „Fala dobra” Superbet. Za wykonane przez kibiców trzy pełne okrążenia, sponsor strategiczny przekaże 15 tysięcy złotych na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą CukierAsy.
ZOBACZ: Superbet kod promocyjny
„Fala dobra” to kolejna odsłona akcji społecznej realizowanej przez Superbet we współpracy z różnymi organizacjami sportowymi. Zaangażowanie kibiców żużla obecnych podczas majowego Speedway Grand Prix w Warszawie przełożyło się na wsparcie Fundacji Polskiego Związku Motorowego. W lipcu Superbet zorganizował kolejną akcję wsparcia osób zmagających się z cukrzycą przy okazji Tour de France. Do sportowej rywalizacji zaproszeni zostali fani dwóch kółek. Kilometry wykręcone przez blisko 2000 osób, które wzięły udział w akcji przełożyły się na 100 tysięcy złotych, które Superbet przekazał Polskiemu Stowarzyszeniu Diabetyków. Akcji „Kręć kilometry w szczytnym celu!” przewodził ambasador marki Superbet Jerzy Dudek.
Źródło: Informacja prasowa