Marka Betclic, jeden z czołowych bukmacherów w Polsce, została nowym Sponsorem Strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa z beniaminkiem PKO BP Ekstraklasy obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata. W ramach współpracy logo Betclic znajdzie się między innymi w centralnym punkcie frontu koszulek „Niebieskich”. O nawiązaniu współpracy poinformowano w piątkowe przedpołudnie.
Betclic i Ruch Chorzów grają razem. Bukmacher nowym sponsorem Niebieskich
Fanom polskiego futbolu nie trzeba przypominać, że Ruch Chorzów należy do grona najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w historii naszego piłkarstwa. Przez ponad 100 lat istnienia klub zgromadził jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności kibiców w naszym kraju. „Niebiescy” tworzą wielką rodzinę, czego dowód dają nie tylko w latach pomyślności ukochanej drużyny, ale także w trudniejszych momentach jej historii. To dzięki wsparciu kibiców Ruch w zaledwie cztery lata pokonał drogę od spadku do 3. ligi po powrót do PKO BP Ekstraklasy. W piątek 14 lipca do niebieskiej rodziny, w roli Sponsora Strategicznego, dołączyła firma Betclic.
Logotyp czołowej marki bukmacherskiej w Polsce zajmie miejsce w centralnej części frontu koszulki meczowej Ruchu oraz na strojach treningowych. Branding pojawi się również m.in. na stadionie podczas meczów domowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej klubu, grafikach publikowanych w mediach społecznościowych czy w materiałach tworzonych przez klubową telewizję – Ruch TV. W przyszłości logo Betclic znajdzie się także na autokarze drużyny.
„Kilka lat temu obraliśmy kurs na Ekstraklasę i dzięki olbrzymiemu zaangażowaniu całej „Niebieskiej” społeczności udało nam się ten cel osiągnąć. Do elity wkraczamy z nowym Sponsorem Strategicznym, jednym z największych graczy na świecie w branży bukmacherskiej. To dla nas duże wyróżnienie, a dla wszystkich obserwatorów polskiej piłki kolejne potwierdzenie, że Ruch to dzisiaj marka godna zaufania. Nawiązanie tak istotnej współpracy to w dużej mierze zasługa zdeterminowanej, walczącej do ostatnich sekund drużyny, która odniosła sukces w postaci awansu do PKO BP Ekstraklasy, ale także naszych Kibiców. To ich postawa, zaangażowanie, wypełnianie stadionu do ostatniego miejsca i gorący doping na każdym meczu, zwraca uwagę i budzi zainteresowanie dużych marek, takich jak Betclic. Dlatego też bardzo ważnym elementem naszej umowy są działania wprost skierowane do fanów” – powiedział Seweryn Siemianowski, Prezes Zarządu Ruchu Chorzów.
Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie prasowym, umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej.
Czytaj też: PKO Ekstraklasa 2023/24 transfery na żywo!
Wśród celów znajdą się m.in. dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrany mecz wyjazdowy czy oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych czy nowa platforma e-commerce klubu. To dopiero pierwsze cele ujawnione przez Betclic i Ruch – informacje o kolejnych będą prezentowane na bieżąco. Ponadto marka przygotowała budżet marketingowy na akcje aktywacyjne dla kibiców.
Fani „Niebieskich” mogą spodziewać się również jeszcze większej liczby interesujących treści na temat drużyny dzięki współpracy Betclic z Ruch TV. Na kanale YouTube bukmachera publikowane będą filmy przygotowywane przez klubową telewizję. W ofercie Betclic kibice mogą już znaleźć nową, rozbudowaną ofertę na zakłady związane z Ruchem.
„Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy wesprzeć rozwój jednego z najlepszych klubów piłkarskich w historii Polski jako Sponsor Strategiczny. Widzimy w działaniach naszej marki oraz Ruchu Chorzów wiele punktów wspólnych. Kilka lat temu klub znalazł się na krawędzi, ale zamiast zaczynać „od zera”, tak jak wiele organizacji sportowych w Polsce, wybrał swój kurs i wyszedł z problemów obronną ręką dzięki ciężkiej pracy i ogromnemu wsparciu fanów. To właśnie społeczność kibiców, która w ostatnich latach wielokrotnie pokazywała swoją siłę, jest największą wartością Ruchu. Dlatego też nasza współpraca będzie polegać nie tylko na wsparciu finansowym działalności klubu, ale także na aktywacji jego kibiców i dostarczaniu im jeszcze większej liczby ciekawych treści na temat drużyny, w tym także poprzez kanały internetowe marki Betclic” – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Z okazji rozpoczęcia współpracy powstał film promocyjny, w którym w rolę lektora wciela się aktor Michał Żurawski – wieloletni kibic „Niebieskich”. To pierwszy efekt ścisłej kooperacji marki z klubem. Za produkcję odpowiada bowiem „ASCETO” – lider klubowej telewizji Ruch TV. Bohaterem materiału jest Tomasz Foszmańczyk – kapitan chorzowskiej drużyny, który przeszedł z nią drogę od 3. ligi do PKO BP Ekstraklasy.
Ruch Chorzów zmagania w sezonie 2023/2024 PKO BP Ekstraklasy zainauguruje w niedzielę 23 lipca o godzinie 17:30 wyjazdowym meczem z KGHM Zagłębiem Lubin. Pierwsze starcie w roli gospodarza, póki co na stadionie w Gliwicach, w piątek 28 lipca z ŁKS-em Łódź (20:30).
Kiedy wyczekiwane przez kibiców Wielkie Derby Śląska z Górnikiem Zabrze? Te zaplanowano na 8 i 25 kolejkę. Więcej informacji na temat ekstraklasowych hitów znajdziesz w tym artykule, który jest przez nas na bieżąco aktualizowany.
Sprawdź na naszej stronie ranking bukmacherów i przekonaj się, jaka oferta jest obecnie najlepiej oceniana!
Źródło: Ruch Chorzów/blogbukmacherski.pl
O BETCLIC: To legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Sponsoruje drużynę Ruchu Chorzów, a od sierpnia 2020 roku jest sponsorem federacji sztuk walk Fame MMA. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk, Piast Gliwice i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych FEST Festival oraz SnowFest Festival. ll BEM Operations Limited posiada zezwolenie na urządzanie zakładów wzajemnych za pośrednictwem sieci Internet wydane przez Ministra Finansów dnia 26 września 2018 r. na okres 6 lat o numerze PS4.6831.11.2017. Hazard związany jest z ryzykiem, a udział w nielegalnych grach hazardowych jest niezgodny z polskim prawem.