Lech Poznań poinformował, że kontrakt pomiędzy klubem, a włoskim producentem odzieży i sprzętu sportowego, firmą Macron, będzie obowiązywał do 2028 roku.
Lech Poznań na dłużej z kluczowym sponsorem
Macron został sponsorem techniczym Lecha w 2018 roku. Od tego czasu włoski producent dostarcza zawodnikom „Kolejorza” interesujące projekty, które są widoczne na ich koszulkach. Ponadto dobrze spisuje się w roli sponsoringowej, jest to drugi największy sponsora Lecha.
Myślę, że obie strony są bardzo zadowolone ze współpracy, stąd decyzja o kontynuacji przez kolejne pięć lat, czyli do 2028 roku. Bardzo cenimy sobie indywidualne podejście Macrona do Lecha, do naszych potrzeb, naszej historii. Niezwykle istotne jest dla nas to, że możemy przygotować wspólnie specjalnie dedykowane dla nas trykoty – powiedział prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.
Odzwierciedlenie tego podejścia znajdujemy we wzornictwie, które potem prezentujemy i sprzedajemy naszym kibicom. Z tego bardzo się cieszymy, bo te niuanse, detale są bardzo interesujące i podnoszą jakość naszych wyrobów. To nie są rzeczy katalogowe, gdzie producent mówi, że proszę spojrzeć na stronę numer 40 i wybrać oferowaną tam niebieską koszulkę, tylko nasi graficy i ci z Macrona pracują wiele miesięcy, żeby stworzyć taki projekt, który będzie potem na koszulkach. To sobie niezwykle cenimy – dodał.
Dlaczego warto? | Bukmacher | Bonus |
🔥 Najwyższe kursy | Superbet | 3754 PLN |
📱 Najlepsza aplikacja | eTOTO | 777 PLN |
❤️ Najlepsza oferta na start | STS | 760 PLN |
🎪 Najwięcej rynków | Fortuna | 145 PLN |
Swojego zadowolenia z powodu przedłużenia umowy nie ukrywa także firma Macron, której przedstawiciel zdradza, że obie strony darzą się ogromnym szacunkiem.
Odnowienie naszej umowy przedłużyło naszą współpracę z Lechem do dziesięciu lat i umocniło naszą wzajemną więź, która powstała po raz pierwszy w 2018 roku – wyjaśnia prezes Macrona, Gianluca Pavanello. – Nasze relacje wykraczają daleko poza dostarczanie strojów i opierają się na wzajemnym szacunku oraz przyjaźni. Sezon po sezonie nasza kooperacja doprowadziła do produkcji kolekcji, które opowiadały historię klubu poprzez połączenie stylu, zaawansowanych parametrów technicznych oraz innowacyjnych rozwiązań projektowych i zawsze cieszyły się ogromną popularnością wśród kibiców wypełniających stadion przy Bułgarskiej w Poznaniu – mówi.