FoodCare, znany sponsor polskiego sportu, ogłosił przedłużenie współpracy z Betclic 1. Ligą na sezony 2024/2025 oraz 2025/2026. W ramach umowy, piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Produkty z portfolio FoodCare będą widoczne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
FoodCare gra dalej z Betclic 1. Ligą
„FoodCare to firma rodzinna, a w Betclic 1 Lidze staramy się budować wizerunek rozgrywek rodzinnych i atrakcyjnych dla kibiców w każdym wieku. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy mogli kontynuować współpracę z firmą, która rozumie sport i jest z nim od wielu lat związana” – powiedział Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
FoodCare jest uznanym sponsorem polskiego sportu, mającym na swoim koncie współpracę z wieloma klubami piłkarskimi oraz promocję swoich marek podczas zawodów lekkoatletycznych i żużlowych. Ostatnio firma nawiązała również współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
W ramach przedłużonej umowy, FoodCare będzie promować swoje napoje, w tym izotoniczny 4MOVE oraz energetyczny Black. Kontynuowane będą także aktywności digitalowe, jednak w nadchodzącym sezonie do ich realizacji zostaną zaproszeni również kibice, co ma na celu zwiększenie zaangażowania i interakcji z fanami piłki nożnej.
Wszystkich zainteresowanych rozgrywkami zaplecza ekstraklasy zapraszamy do sprawdzenia typów na mecze 1. ligi.