Firma FoodCare dołącza do grona oficjalnych partnerów Fortuna 1. Ligi. W ramach tej współpracy piłkarze klubów pierwszoligowych będą korzystać z wody Ostromecko. Marki należące do portfolio FoodCare pojawią się również na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
FoodCare – nowy partner Fortuna 1. Ligi
Firma FoodCare od lat angażuje się w sponsoring polskiego sportu. Współpracowała już z wieloma klubami piłkarskimi Ekstraklasy, a jej marki promowano podczas różnego rodzaju zawodów sportowych, takich jak lekkoatletyka czy żużel.
Współpraca ta ma na celu budowanie atmosfery rodzinnych rozgrywek i atrakcyjności dla kibiców w każdym wieku. FoodCare promować będzie swoje wybrane marki napojów, takie jak napój izotoniczny 4MOVE oraz napój energetyczny Black. Planowane są również aktywności digitalowe mające na celu uatrakcyjnienie rozgrywek dla kibiców.
– FoodCare to firma rodzinna, a w Fortuna 1 Lidze staramy się budować atmosferę rodzinnych rozgrywek, atrakcyjnych dla kibiców w każdym wieku. W związku z tym, cieszymy się ogromnie, że w sezonie 2023/2024 będziemy mieć okazję współpracować z FoodCare, firmą o wieloletnim doświadczeniu i pasji do sportu – komentuje Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
W ramach współpracy, FoodCare będzie promować wybrane marki napojów, takie jak napój izotoniczny 4MOVE oraz napój energetyczny Black. W planach są również wspólne aktywności digitalowe, które mają uatrakcyjnić rozgrywki dla kibiców.
– FoodCare od lat wspiera rozwój polskiego sportu i ma duże doświadczenie na rynku FMCG. Dlatego chcemy wspierać najlepszych sportowców w drodze do sukcesu. Nasze zaangażowanie w Pierwszą Ligę Piłkarską jest konsekwencją naszej strategii działania oraz naszej pasji do sportu – podkreśla Zarząd FoodCare.
Przypominamy, że sezon 2023/2024 w Fortuna 1. Lidze startuje już 21 lipca. Na naszej stronie można sprawdzić, gdzie oglądać mecze odbywające się w ramach tych rozgrywek i jakie są typy na najbliższą kolejkę.