Stowarzyszenie MMA Polska oraz Polska Spółka Gazownictwa kontynuują współpracę, która trwa od 2022 roku.
Owocna współpraca kontynuowana
Owocna współpraca pomiędzy Polską Spółką Gazownictwa a Stowarzyszeniem MMA Polska doprowadziła do przedłużenia partnerstwa – PSG nadal będzie sponsorem głównym Stowarzyszenia. Logotyp firmy będzie eksponowany podczas wydarzeń organizowanych przez Stowarzyszenie oraz na strojach kadry biorącej udział w turniejach międzynarodowych.
Najbliższe zawody organizowane przez Stowarzyszenie MMA Polska w ramach współpracy z PSG odbędą się już 27 maja. W 7. Mistrzostwach MMA, które zostaną zorganizowane w Grodzisku Mazowieckim, weźmie udział ponad 500 zawodników z całej Polski.
PSG jest nowoczesnym przedsiębiorstwem o bogatych tradycjach, czerpiącym doświadczenie z ponad 170-letniej historii gazownictwa na ziemiach polskich. Jest jednym z największych w Europie operatorów systemu dystrybucyjnego gazu. Kluczowym zadaniem Spółki jest niezawodny i bezpieczny transport paliw gazowych siecią dystrybucyjną na terenie całego kraju bezpośrednio do odbiorców końcowych oraz sieci innych operatorów lokalnych. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez ponad 200 tys. km gazociągów.
- Kto wygra walkę Pudzianowski vs Szpilka? Zobacz kursy i typy! 🔥
- Khalidov – Askham – na kogo postawić w tej walce? 🥊
- Czy mistrz Ziółkowski będzie w stanie pokonać innego czempiona, S. Parnasse’a? 🏆
Stowarzyszenie MMA Polska jest organizacją powołaną do reprezentowania środowiska mieszanych sztuk walki w mediach i w debacie publicznej. Dba o wizerunek MMA, edukuje młodzież, szkoli zawodników i trenerów, dba o bezpieczeństwo sportowej rywalizacji i organizuje projekty społeczne. Jako jedyna polska organizacja jest zrzeszone w strukturach światowego związku – International Mixed Martial Arts Federation. Powołuje oficjalną kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje krajowe platformy do sportowej rywalizacji. Stowarzyszenie łączy współpracę sektora organizacji pozarządowych, środowisk naukowych, klubów sportowych, grup biznesowych i środowisk medialnych.