Widzew Łódź ogłosił zacieśnienie i rozszerzenie współpracy z firmą technologiczną Stellis. Klub powierzył partnerowi realizację kluczowych projektów cyfrowych, w tym stworzenie pionierskiej w skali kraju aplikacji dla środowiska biznesowego, nowej strony internetowej oraz długo wyczekiwanego programu lojalnościowego dla kibiców.

Partnerstwo oparte na zaufaniu
Klub z al. Piłsudskiego stawia na cyfrową rewolucję. Decyzja o scentralizowaniu strategicznych projektów u jednego, sprawdzonego partnera ma na celu przyspieszenie rozwoju technologicznego Widzewa.
– Zbudowaliśmy ogromne zaufanie do firmy Stellis. To Partner, który rozumie nasze potrzeby i realia, a jednocześnie gwarantuje wysoki poziom usług. Dlatego zdecydowaliśmy, by wszystkie strategiczne projekty cyfrowe prowadzić właśnie z nim. To pozwoli znacząco przyspieszyć zmiany w tym obszarze – powiedział Michał Rydz, prezes Widzewa Łódź.
Pierwszy klub w Polsce z aplikacją biznesową
Pierwszym namacalnym efektem zacieśnionej współpracy jest dedykowana aplikacja mobilna dla członków Widzewskiego Klubu Biznesu (WKB). Narzędzie, które miało swoją premierę podczas spotkania partnerów w Bramie Miasta, ma ułatwiać networking i współpracę między firmami zrzeszonymi wokół klubu. To pierwsze tego typu rozwiązanie w polskim futbolu.
– Dzięki aplikacji możemy dać naszym partnerom narzędzie, które ułatwi nawiązywanie kontaktów, wymianę doświadczeń i wspólne projekty. To kolejny krok w profesjonalizacji obszaru B2B i dowód, że Widzew nie tylko mówi o innowacjach, ale realnie je wdraża – mówi Łukasz Kolecki, dyrektor komercyjny Widzewa Łódź.
Kibice na to czekali – nowa strona i program lojalnościowy
Równolegle trwają prace nad nową, oficjalną stroną internetową klubu. Jednak największe emocje wśród kibiców budzi zapowiedź wdrożenia kompleksowego programu lojalnościowego. Ma on być oparty na nowej aplikacji mobilnej, projektowanej od podstaw z myślą o fanach.
– Jeżeli taki projekt ma się udać w Polsce, to właśnie w Widzewie. Nasz Klub może oprzeć jego rozwój na dwóch fundamentach: ogromnej lojalności kibiców oraz na bardzo dużej i aktywnej bazie partnerów biznesowych – wyjaśnia Tomasz Sadłecki, Manager Działu Projektów Komercyjnych.
Program ma łączyć system punktowy, nagrody i realne korzyści wynikające z korzystania z usług partnerów Widzewa.
Kiedy cyfrowe zmiany wejdą w życie?
Przedstawiono również konkretny harmonogram wdrożeń. Nowa strona internetowa oraz pierwsza wersja aplikacji mobilnej i programu lojalnościowego mają zadebiutować w pierwszym kwartale 2026 roku.
– Chcemy, aby Widzew stał się wzorem dla innych klubów w Polsce i za granicą, a kibice i partnerzy mieli dostęp do najlepszych doświadczeń, jakie może zaoferować nowoczesny klub sportowy – przyznaje Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis.
Dotychczasowa współpraca obu podmiotów, trwająca od 2022 roku, została teraz rozszerzona i przypieczętowana nową, pięcioletnią umową.


