Klub piłkarski Legia Warszawa oraz sieć sklepów R-GOL.com ogłosiły nawiązanie współpracy, na mocy której firma została pierwszym w historii partnerem tytularnym strefy kibica. Przestrzeń przy ul. Łazienkowskiej 3 zmienia nazwę na R-GOL.com Legia Park i ma zostać wzbogacona o nowe aktywności.

Historyczne partnerstwo przy Łazienkowskiej
Legia Warszawa sfinalizowała umowę marketingową z R-GOL.com. To historyczne porozumienie dla stołecznego klubu, gdyż po raz pierwszy jego strefa kibica zyskała partnera tytularnego. Nowym partnerem została firma działająca na rynku od 25 lat, określana jako jeden z największych sklepów piłkarskich w Europie.
Współpraca łączy klub piłkarski z marką posiadającą czternaście salonów oraz duży obiekt handlowy przy ul. Puławskiej 255 w Warszawie. Przedstawiciele firmy podkreślają, że decyzja o zaangażowaniu się w projekt była naturalnym krokiem biznesowym.
„W R-GOL.com wierzymy w projekty, które budują emocje i łączą kibiców” – stwierdził Wojciech Radziwon, członek zarządu R-GOL.com. Jak dodał, celem jest wspólne rozwijanie przestrzeni, która „angażuje i inspiruje” fanów futbolu odwiedzających stadion.
Nowe kibicowskie doświadczenia i atrakcje
Strefa, znana od teraz jako R-GOL.com Legia Park, zlokalizowana jest na terenach zielonych przed Trybuną Wschodnią stadionu. Jest to otwarte w dni meczowe miasteczko piłkarskie, dostępne bezpłatnie dla wszystkich chętnych, również tych nieposiadających biletu na mecz. W jej ramach działają m.in. food trucki, strefy gier, punkty relaksu oraz atrakcje dla dzieci, a za oprawę muzyczną odpowiadają DJ-e. Jak informuje klub, w poprzednim sezonie lokalizację tę odwiedziło ponad 320 tysięcy fanów.
Władze Legii traktują tę współpracę jako istotny element długofalowej strategii budowania kompleksowego doświadczenia kibica (tzw. fan experience) i rozwoju otoczenia stadionu.
„Cieszymy się, że marka R-GOL.com, tak silnie związana z futbolem, dołącza do nas jako partner tytularny tego projektu” – powiedział Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legią Warszawa.
Wiceprezes podkreślił, że celem jest, aby R-GOL.com Legia Park stał się „najbardziej angażującą strefą kibicowską w Polsce”.
W ramach nawiązanej współpracy partnerzy przygotowali również specjalną ofertę dla kibiców. Do 31 października w sklepie stacjonarnym R-GOL.com przy ul. Puławskiej 255, po podaniu przy kasie hasła „R-GOL.com Legia Park”, obowiązuje rabat -15% na produkty marki adidas.


