Dwa pozornie niezwiązane wydarzenia dotyczące Apple z tego tygodnia mogą być powiązane – i świadczyć o ewoluującej przyszłości giganta technologicznego.
W najnowszych wydarzeniach Apple Inc. widzimy zaskakujące powiązania, które mogą sugerować ewolucję strategii tego giganta konsumenckiej elektroniki. Wydarzenia te obejmują przejście Lionela Messiego do Interu Miami w Stanach Zjednoczonych oraz kolejne działania Apple, które mają związek z tym ruchem.
Messi i nowa strategia Apple
Lionel Messi, piłkarski fenomen, dołącza do amerykańskiej Major League Soccer, a Apple, będący partnerem streamingu MLS i twórcą dokumentu o Messim, może mieć z tym coś wspólnego. The Athletic informował, że Messi mógłby dostać część przychodów, które Apple uzyska od nowych subskrybentów MLS Season Pass.
Messi, Apple i wirtualna rzeczywistość
Zdaniem analityka Andrew Uerkwitza, przejście Messiego do MLS świetnie wpisuje się w ostatnie działania Apple, które związane są z wprowadzeniem na rynek nowego zestawu do wirtualnej rzeczywistości – Vision Pro o wartości 3499 dolarów. Firma podkreślała możliwości zanurzenia się w filmie podczas prezentacji urządzenia w poniedziałek, a wczesne testy zrobiły na testerach duże wrażenie.
Kody promocyjne:
- eFortuna kod promocyjny
- Superbet kod promocyjny
- STS kod promocyjny
- Betfan kod promocyjny
- Betcris kod promocyjny
- Fuksiarz kod promocyjny
- Total Casino kod promocyjny
Niezależnie od tych wiadomości, Apple nadal musi rozwiązać problem „samotności”. Ludzie lubią oglądać sport i filmy z bliskimi, ale mało prawdopodobne jest, że rodzina pięcioosobowa wyda 17 500 dolarów, aby każdy miał zestaw Vision Pro. Dlatego w początkowej fazie większość osób może oglądać samotnie.
ZOBACZ: Gdzie oglądać MLS
Czy Messi może pomóc Apple w sprzedaży ich urządzeń?
Pomimo tych wyzwań, zdaniem analityka, Apple ma duże szanse na sukces. Firma nadal musi rozwiązać problem „samotności”, ale z pomocą Messiego i inwestycji w nowe technologie, takie jak wirtualna rzeczywistość, Apple ma potencjał, aby zdefiniować nową erę dla fanów sportu. Bez względu na to, czy to się uda, jest to kolejny dowód na to, jak Apple kształtuje przyszłość technologii konsumenckich.