Pogoń Szczecin poinformowała o zmianie w harmonogramie funkcjonowania Punktu Obsługi Kibica. 14 października, czyli w najbliższy wtorek, punkt będzie czynny dla interesantów w skróconych godzinach – od 14:30 do 18:00.

Tylko jednorazowa zmiana
Klub podkreśla, że zmiana ma charakter jednorazowy i dotyczy wyłącznie wtorku. W pozostałe dni tygodnia godziny pracy Punktu Obsługi Kibica (POK) pozostają bez zmian. Standardowo punkt jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 18:00. W dniach, w których Pogoń Szczecin rozgrywa mecze domowe, POK rozpoczyna pracę na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem sędziego.
Punkt Obsługi Kibica zlokalizowany jest na terenie Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera. Mieści się w pawilonie kasowym przy trybunie B, naprzeciwko budynku Centrum Szkolenia Dzieci i Młodzieży. Kibice mogą w nim uzyskać pomoc związaną między innymi ze sprzedażą biletów.
W razie dodatkowych pytań klub zachęca do kontaktu za pośrednictwem dedykowanej infolinii lub poczty elektronicznej.
Obecnie Pogoń Szczecin prowadzi sprzedaż biletów na spotkanie ligowe z Cracovią Kraków, które zaplanowano na 25 października (start o godzinie 17:30). Fani nieposiadający jeszcze wejściówek na to wydarzenie mają jedną z ostatnich szans, by je nabyć, ponieważ w systemie biletowym wyraźnie widać, iż zainteresowanie fanów jest duże. Szarość symbolizująca brak miejsc w danym sektorze zaczyna dominować, a to jasno pokazuje, że po raz kolejny kolejny Duma Pomorza będzie mogła prawdopodobnie liczyć na wsparcie kompletu sympatyków.

