Superbet ogłosił nawiązanie oficjalnej współpracy z federacją FAME. Partnerstwo, obejmujące najbliższą galę FAME 28 zaplanowaną na 22 listopada 2025 roku oraz wydarzenia w roku przyszłym, jest odpowiedzią firmy na rosnące zainteresowanie klientów freak fightami.

Partnerstwo w odpowiedzi na oczekiwania fanów
Nowa współpraca oznacza, że Superbet wprowadzi do swojej oferty pełną gamę zakładów na galę FAME 28. Jak podkreślają przedstawiciele bukmachera, decyzja o nawiązaniu partnerstwa była w dużej mierze podyktowana głosami samych użytkowników.
„Gracz jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy od fanów FAME pytania o możliwość obstawiania ich ulubionych walk w naszej aplikacji” – przyznaje Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska. Zaznaczył, że celem jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom graczy i umożliwienie im przeżywania sportowych emocji w ramach znanej im platformy.
Współpracę pozytywnie oceniają również władze federacji. „Biznes nieustannie się rozwija, a my wybieramy partnerów, którzy myślą o jakości tak samo jak my” – stwierdził Krzysztof Rozpara, współwłaściciel FAME.
Element szerszej strategii sponsoringowej
Zaangażowanie we współpracę z FAME wpisuje się w szerszą strategię marketingową Superbet, ukierunkowaną na budowanie rozpoznawalności marki, szczególnie w grupie wiekowej 18-24 lata. Firma aktywnie działa już w obszarze esportu (m.in. podczas IEM) oraz jest sponsorem festiwali muzycznych.
Przedstawiciele bukmachera zapewniają, że fani FAME zyskają dostęp nie tylko do zakładów, ale także do analiz ekspertów oraz znanych z platformy promocji, takich jak Superprzewaga czy Superbonus.
Federacja FAME dołącza tym samym do szerokiego portfolio partnerów Superbet. Marka jest już strategicznym sponsorem m.in. Lecha Poznań, Jagiellonii Białystok, Górnika Zabrze czy Wisły Kraków. Ponadto wspiera polskie skoki narciarskie, a także organizuje międzynarodowe turnieje w dartsie (Superbet Poland Darts Masters) i szachach (Superbet Rapid & Blitz Poland).

